Szybsza obsługa klienta dzięki telematyce? Z WEBFLEET to możliwe!

Żyjemy w czasach, w których nawet najlepszy produkt bez dobrze zaplanowanej, sprawnej i szybkiej dystrybucji może nie przetrwać na konkurencyjnym rynku. Jednym z kluczowych elementów, wpływających na zadowolenie klientów i wizerunek marki, jest jakość obsługi klienta oraz czas realizacji zamówienia.

Optymalizacja zarządzania procesami biznesowymi pozwala obsługiwać klientów szybciej i bardziej efektywnie. Pomocne w podnoszeniu wydajności obsługi klienta są nowoczesne systemy, będące efektem połączenia sił branży informatycznej i telekomunikacyjnej. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań tego typu, jednak najbardziej rozbudowanym i najczęściej wybieranym systemem telematycznym w Europie jest WEBFLEET.

Jak WEBFLEET pomaga w obsłudze klientów?

W systemie dostępnych jest wiele przydatnych narzędzi, które umożliwiają optymalizację procesów biznesowych w firmie. Dzięki WEBFLEET możliwe jest:

  • dynamiczne zarządzanie zamówieniami i przydzielanie ich pracownikom,
  • sprawniejsze komunikowanie się w obrębie firmy,
  • szacowanie czasu realizacji zlecenia,
  • tworzenie automatycznych raportów,
  • analizowanie stylu jazdy kierowców,
  • lepsze kontrolowanie wydatków.

Zarządzanie zamówieniami

Informacje gromadzone przez system WEBFLEET pozwalają osobom nadzorującym pracę pojazdów na efektywniejsze przydzielanie zleceń i optymalizowanie tras przejazdów. W znaczny sposób skraca to czas realizacji dostaw. Dzięki temu można obsłużyć większą ilość klientów przy tych samych zasobach sprzętowych i personalnych. 

Komunikacja

System WEBFLEET poprawia komunikację wewnątrz firmy, co wpływa znacząco na jakość i szybkość pracy. Jednocześnie pewne funkcje, takie jak funkcja głosowego odczytywania wiadomości, które kierowcy otrzymują na swoje terminale TomTom PRO, wpływają na bezpieczeństwo jazdy. Tego typu wiadomości, wysyłane z centrali firmy lub z konkretnego oddziału, mogą zawierać cenne wskazówki lub ważne polecenia. 

Szacowanie czasów przybycia

Monitoring GPS, specjalne algorytmy i dane z usługi TomTom Traffic umożliwiają precyzyjne oszacowanie czasu przyjazdu do klientów. System pomaga również optymalizować trasę i omijać utrudnienia, takie jak blokady, wypadki, remonty i korki. Możemy poinformować klientów o tym, kiedy ich zlecenie dotrze na miejsce i zawsze możemy podać dokładną lokalizację pojazdu, jeśli będzie taka konieczność.  

Raporty i analizy

Każda optymalizacja wiąże się z analizą dotychczasowych działań i wdrożeniem odpowiednich usprawnień. Szybsza obsługa klientów wymaga wprowadzenia ulepszeń w łańcuchu dystrybucji. Żeby wiedzieć, co należy poprawić, trzeba dysponować odpowiednimi danymi. WEBFLEET gromadzi informacje na temat wykorzystania poszczególnych pojazdów i tworzy raporty, ułatwiające ich analizę. Lokalizowanie pojazdów oraz wiedza dotycząca czasu spędzonego w konkretnych lokalizacjach, czasu pracy, wydajności i wielu innych kwestii, pozwala na kontrolę i optymalizację transportu. 

Dzięki narzędziom dostępnym w systemie WEBFLEET możliwe jest realizowanie zamówień szybciej i efektywniej. Monitorując i ulepszając pracę firmy, można przyjmować więcej zamówień, przy tych samych zasobach. Szybka dostawa to natomiast jeden z filarów budowania zadowolenia i zaufania klienta. WEBFLEET to ogromne wsparcie dla osób zarządzających flotą. Pomaga w codziennych czynnościach, raportowaniu i analizie oraz podejmowaniu wielu decyzji.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here